FAQ's comanda online

1) Què és la comanda online?

Què és la "comanda online Viena"?

La “comanda online Viena” és un nou servei que permet agilitzar l’entrega de la teva comanda. Enlloc de fer cua per demanar a la barra, pots fer la teva comanda a través d’una pàgina web, pagar-la online i recollir-la directament a la zona de recollida.

Com funciona aquest servei?

  1. 1) Visita la pàgina web ​viena.es/comandaonline/
  2. 2) Selecciona el local on vols fer la comanda.
  3. 3) Escull com vols que te l’entreguem (pel restaurant, per emportar o per l’Auto).
  4. 4) Escull les teves receptes preferides.
  5. 5) Registra’t i paga la comanda.
  6. 6) Recull-la a la zona de recollida de la barra.

On i quan està disponible?

Aquest servei està disponible a tots els nostres establiments, a excepció de València i Andorra.

2) Registre

És necessari registrar-me per fer una comanda?

Si, és indispensable per poder fer una comanda.

No recordo l’email amb el que em vaig registrar

Si anteriorment has fet una comanda, revisa el teu correu (hauries de trobar el comprovant de la comanda). Si malauradament no el trobes, hauràs de tornar-te a registrar.

No recordo la contrasenya del meu compte d’usuari

Vés a l’apartat de “Connectar” i fés clic a “He oblidat la meva contrasenya”. Introdueix el correu electrònic amb el que et vas registrar i consulta la teva bústia de correu. Rebràs un nou correu amb les instruccions a seguir per actualitzar la contrasenya.

No rebo el mail per renovar la contrasenya

Comprova que l’adreça introduïda per recuperar la contrasenya és correcte. Si tot i així no t’arriba a la bústia d’entrada, revisa la bústia de correu brossa o no desitjat.

3) Com fer la comanda?

Quins mètodes d'entrega tinc disponibles?

Pots escollir com vols que t’entreguem la comanda: per menjar al restaurant, per emportar o bé per recollir a l’Auto.

Puc fer una comanda per més endavant?

La comanda realitzada a través d’aquest servei s’ha de recollir immediatament.

Puc demanar articles per recollir posteriorment?

Tots els articles de la comanda s’entreguen alhora. Si vols articles per més endavant, has de fer una nova comanda en el moment pertinent.

No està disponible el botó d’afegir articles

El restaurant no està obert o en aquest moment no té disponibilitat per rebre comandes.

No visualitzo el comprovant de confirmació de comanda

Pots consultar-lo al teu propi correu electrònic o bé a l’apartat “Les meves comandes”. Si no tens el comprovant a “Les meves comandes”, el procés de compra no s’ha completat i cal repetir-lo.

No he rebut el mail amb la factura simplificada

Comprova que estàs a la bústia d’entrada de l’adreça de correu amb la qual estàs registrat. Si és així, revisa la bústia de correu brossa o no desitjat.

Com comprovo que la meva comanda s'ha efectuat correctament?

La teva comanda ha de tenir assignat un número. Si no té número, no s'ha completat la transacció de pagament. Tens vàries maneres de comprovar-ho: a través del correu electrònic (has de rebre el comprovant de la comanda i la factura simplificada) o bé accedir a l’apartat “Les meves comandes”. Si no tens el comprovant a “Les meves comandes”, el procés de compra no s’ha efectuat correctament i cal repetir-lo.

M'he equivocat al seleccionar el canal de recollida

Apropa’t a la zona de recollida de la barra i comenta-ho amb el nostre equip del restaurant. Tingues a mà el número de comanda ja que te’l demanaran.

He oblidat un producte al fer la comanda

Malauradament no pots modificar la teva comanda un cop completada. Cal fer una nova comanda amb l’article a afegir.

Puc anul·lar una comanda?

Lamentablement, una comanda processada no es pot anul·lar. Quan es completa el pagament, l’ordre s’envia immediatament a la cuina i el nostre equip es posa en marxa.

Té algun límit la meva comanda?

Sí, la teva comanda no pot ser superior als 70€.

I si vull fer un càtering?

Has d'enviar directament un correu a [email protected]

4) Producte

Puc customitzar la recepta d'un producte?

Els articles disponibles són els que estan definits a la carta, no és possible personalitzar-los.

On puc veure la carta d’al·lèrgens?

A la pàgina principal de “Comanda online Viena” o directament ​aquí​.

5) Pagament

La pàgina es queda ‘pensant’ quan vull fer el pagament

Cal desbloquejar les finestres emergents del teu dispositiu, hem detectat aquest cas en alguns iphone. Tranquil, només cal seguir aquests passos:
- Vés a Configuració → Safari → Bloquejar finestres emergents (desmarcar).

Surt un missatge d’error i no em deixa pagar al final del procés

Significa que el restaurant no està obert o en aquest moment no té disponibilitat per rebre comandes. Has de fer la comanda a través de les caixes de barra.

6) Recollida

No han cridat la meva comanda

Apropa’t a la zona de recollida de la barra i comenta-ho amb el nostre equip del restaurant. Tingues a mà el comprovant de la comanda ja que te’l demanaran.

He rebut la comanda incompleta

Apropa’t a la zona de recollida de la barra i comenta-ho amb el nostre equip del restaurant. Tingues a mà el comprovant de la comanda ja que te’l demanaran.

No hem resolt el teu dubte? Clica aquí