DIGITALITZACIÓ

PAGAMENT FACIAL: FACE TO PAY VIENA

Conclou la prova Face To Pay Viena, la primera solució de pagament facial instal·lada en un comerç a tot l’estat. 

Una solució pionera de reconeixement biomètric que vol millorar l’experiència dels nostres clients i que ara s’implementa per primera vegada al públic en general.

Dos mesos després de la seva posada en marxa, Establiments Viena conclou la prova pilot Face To Pay Viena, la primera solució de pagament biomètric per reconeixement facial instal·lada en un comerç a tot l’estat. Els clients del restaurant Viena de l’Avinguda Diagonal 405 han pogut pagar les seves comandes amb la cara, sense necessitat d’utilitzar efectiu, ni targetes físiques, ni el telèfon mòbil.

Face To Pay Viena és fruit del gran esforç de recerca realitzat durant els últims mesos pel hub i de l’aposta de la cadena Viena per la innovació. Per primera vegada a Espanya, el client final d’un establiment podrà pagar el seu compta únicament amb la seva cara. Aquest projecte pretén millorar l’experiència de l’usuari, eliminant les friccions en el moment del pagament i incrementant la seguretat d’aquest. A més, permetrà analitzar l’adopció i percepció de l’ús de la biometria com a mitjà de pagament.

Aquesta prova pilot s’emmarca dins el projecte que la companyia de restauració ha posat en marxa aquest any per tal de millorar l’experiència del client als seus establiments. En un sector tan competitiu com la restauració, Viena ha apostat per la diferenciació qualitativa a través de la recepta i la innovació per millorar l’experiència al restaurant.

Així com temps enrere la companyia va implementar el pagament amb telèfon mòbil, s’ha dut a terme una prova pilot per testejar Face To Pay Viena: la primera solució de pagament biomètric per reconeixement facial instal·lada en un comerç a tot l’estat. Els clients del restaurant Viena de l’Avinguda Diagonal 405 han pogut pagar les seves comandes amb la cara, sense necessitat d’utilitzar efectiu, ni targetes físiques, ni el telèfon mòbil. La prova ha tingut una bona acollida entre els clients, predisposats a provar noves tecnologies. 

Amb tal objectiu i amb la premissa de donar facilitats al seu client, aquest darrer any la companyia ha posat en marxa 3 iniciatives gràcies a la tecnologia i a la col·laboració amb startups del territori: l’arrodoniment solidari, l’adaptació de la seva carta segons moment del dia i el pagament facial.

El desenvolupament de proves pilot i la implementació definitiva als seus establiments consoliden l’aposta de Viena per la innovació; gràcies a la investigació i a la sortida de noves tecnologies que s’adapten a les noves necessitats del client.